e-Ügyintézés

Tisztelt Szülők!

 

A Kréta e- ügyintézési felületén 2019. március 1-től lehetőség van arra, hogy bizonyos ügyeket elektronikusan intézzenek.

A leggyakoribb elektronikusan intézhető ügytípusok a következők:

  • Tanulói mulasztás igazolása
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
  • Beiratkozás, kiiratkozás.

Az ügyek intézése vagy a Kréta e-naplóból, vagy a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap felületről indítható. Az ehhez szükséges belépési azonosítót és jelszót március 22-én generálja le a rendszer, és a gondviselők által megadott email címre kiküldi. Ha nincs megadva email cím, akkor március 25 – 29 -ig lehet átvenni az iskolatitkárnál.

Ha 7 napon belül nem lép be az új jelszóval, akkor nem fogja a rendszer beengedni, és ismét új jelszót kell kérnie. A kapott jelszót az első belépéskor célszerű megváltoztatni.

A felmerülő problémák esetén Kocsis Ildikó igazgató-helyettest kereshetik.

Üdvözlettel: Iskolavezetés

KAFFEE projekt tájékoztató kiadvány