Tisztelt Szülők!
A Kréta e- ügyintézési felületén 2019. március 1-től lehetőség van arra, hogy bizonyos ügyeket elektronikusan intézzenek.
A leggyakoribb elektronikusan intézhető ügytípusok a következők:
- Tanulói mulasztás igazolása
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
- Beiratkozás, kiiratkozás.
Az ügyek intézése vagy a Kréta e-naplóból, vagy a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap felületről indítható. Az ehhez szükséges belépési azonosítót és jelszót március 22-én generálja le a rendszer, és a gondviselők által megadott email címre kiküldi. Ha nincs megadva email cím, akkor március 25 – 29 -ig lehet átvenni az iskolatitkárnál.
Ha 7 napon belül nem lép be az új jelszóval, akkor nem fogja a rendszer beengedni, és ismét új jelszót kell kérnie. A kapott jelszót az első belépéskor célszerű megváltoztatni.
A felmerülő problémák esetén Kocsis Ildikó igazgató-helyettest kereshetik.
Üdvözlettel: Iskolavezetés
KAFFEE projekt tájékoztató kiadvány